Bekijk de FAQ of neem contact met ons op
Wat u ook zoekt in de wereld van promotionele kleding, u zult merken dat één merk alles heeft: FRUIT OF THE LOOM. Het assortiment van vandaag heeft meer stijlen, keuze, maten en kleuren dan ooit tevoren. FRUIT OF THE LOOM is al meer dan 165 jaar een toonaangevende kledingfabrikant.
Elk kledingstuk in de collectie is ethisch geproduceerd in hun eigen fabriek en elk item is ontworpen om perfecte resultaten te geven voor elke vorm van bedrukking. Bij het produceren van de kleding houden zij rekening met de WRAP-principes (Worldwide Responsible Accredited Production), hierdoor kan FRUIT OF THE LOOM legale, humane en ethische productie garanderen. De kleding wordt geproduceerd volgens de hoogste ethische en milieunormen en bevat geen schadelijke stoffen voor mens en milieu. Daarnaast streven zij naar eerlijke handel en bieden zij veilige en goede werkomstandigheden voor hun werknemers. De kleding is dus niet alleen van grote kwaliteit, maar wordt ook eerlijk en veilig geproduceerd.
Dit artikel is geschikt voor baby's of kinderen tot 18 jaar.
Kijk hier voor meer informatie
Sponsort u een jeugdevenement of een jeugdteam? Laat kinderkleding bedrukken met uw logo en schenk deze als promotiemateriaal voor uw bedrijf. Uw naam komt langdurig in beeld met onze goede kwaliteit kinderkleding.
·165 g/m² (White: 150 g/m²) ·100% katoen ·Heather Grey: 97% katoen, 3% polyester ·andere heather kleuren: 50% katoen, 50% polyester ·nekband in de hals voor beter draagcomfort ·dubbelgestikt aan mouwen ·hals en onderboord ·voorgekrompen en rondgebreid voor maximale vormvastheid ·ruime pasvorm.
Meer weten over de verschillende druktechnieken?
Kijk dan op onze blog waar we voor (veel voorkomende) technieken
een korte uitleg met een filmpje beschikbaar hebben.
Sinds 1902 maakt RUSSELL EUROPE kleding en maakt geschiedenis. Vandaag, meer dan 120 jaar later, is Russell Europe uitgegroeid tot een van de bekendste kledingmerken in de sector en blijven ze werken op de unieke RUSSELL EUROPE manier. RUSSELL EUROPE is voortdurend bezig met het innoveren, ontwikkelen en verfijnen van nieuwe producten, nieuwe processen en nieuwe manieren van werken.
Deze nieuwste RUSSELL EUROPE-collectie heeft gevestigde favorieten en een innovatieve nieuw assortiment die toonaangevend is op het gebied van kwaliteit, detail en bedrukbaarheid. Of het nu voor werk, vrije tijd of promotie is, RUSSELL EUROPE is THE ONE TO WEAR.
Dit artikel is geschikt voor baby's of kinderen tot 18 jaar.
Wat u ook zoekt in de wereld van promotionele kleding, u zult merken dat één merk alles heeft: FRUIT OF THE LOOM. Het assortiment van vandaag heeft meer stijlen, keuze, maten en kleuren dan ooit tevoren. FRUIT OF THE LOOM is al meer dan 165 jaar een toonaangevende kledingfabrikant.
Elk kledingstuk in de collectie is ethisch geproduceerd in hun eigen fabriek en elk item is ontworpen om perfecte resultaten te geven voor elke vorm van bedrukking. Bij het produceren van de kleding houden zij rekening met de WRAP-principes (Worldwide Responsible Accredited Production), hierdoor kan FRUIT OF THE LOOM legale, humane en ethische productie garanderen. De kleding wordt geproduceerd volgens de hoogste ethische en milieunormen en bevat geen schadelijke stoffen voor mens en milieu. Daarnaast streven zij naar eerlijke handel en bieden zij veilige en goede werkomstandigheden voor hun werknemers. De kleding is dus niet alleen van grote kwaliteit, maar wordt ook eerlijk en veilig geproduceerd.
Dit artikel is geschikt voor baby's of kinderen tot 18 jaar.
SOL'S onderscheidt zich als de beste Europese multi-specialist in promotionele textiel en tassen. Met complete textielseries zijn de SOL'S-producten gemaakt voor mannen, vrouwen en kinderen in verschillende stijlen en kleuren. SOL'S omvat ook SOL'S Bags, een compleet assortiment tassen; SOL'S Teamsport, een reeks teamsportproducten en SOL'S Prowear, een reeks professionele textielproducten.
SOL'S werd opgericht in 1991 en is sindsdien uitgegroeid tot de Franse marktleider in promotionele kleding en een belangrijke speler in Europa, dankzij de catalogus van meer dan 340 producten voor mannen, vrouwen en kinderen. SOL'S heeft voor anderen begrepen dat het maken van producten voor de promotionele markt gebaseerd moet zijn op het maken van comfortabele kleding die u graag draagt, producten die voor een breed scala van smaken geschikt zijn en spontane aankooptrends.
SOL’S zorgt voor een duurzame ontwikkeling van het promotionele textiel, milieu en eerlijke arbeidsomstandigheden zijn factoren waar SOL’s rekening mee houdt bij de productie van de kleding. Hierdoor kiest u niet alleen voor kwaliteit en modieuze kleding, maar ook voor eerlijke kleding.
Dit artikel is geschikt voor baby's of kinderen tot 18 jaar.